.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5 شنبه

استقبال اقشار مختلف به ويژه دانشگاهيان حوزويان و نسل جوان از خبر احتمال حضور مهندس ميرحسين موسوي در صحنه رقابت انتخاباتي رو به گسترش است . اظهارنظرها نشان دهنده اينست كه جامعه امروز به فردي از متن انقلاب و نظام كه مستقل از جناح باشد و در عين حال بتواند از نيروهاي متعهد و كارآمد جناح ها استفاده كند مي انديشد. اقشار ياد شده نخست وزير دوران دفاع مقدس را به عنوان فردي پاي بند به اصول و ارزشها و آرمانهاي اصيل انقلاب براي برعهده گرفتن مسئوليت اجرائي كشور مناسب مي دانند.

آدم ربايان هفته گذشته با به گروگان گرفتن رئيس يك آژانس هواپيمايي در خوزستان درخواست 200 ميليون تومان پول كردند و پس از دست نيافتن به پول چندين گلوله در شكم گروگان خالي كرده و جسد او را پس از چند روز در شهر رها نمودند. به گزارش تابناك در يك اقدام ديگر قاضي شريفي عصر سه شنبه هنگام ورود به خانه اش توسط عوامل ناشناس با شليك چندين گلوله كشته شد. قاضي شريفي مستشار شعبه اول دادگاه تجديدنظر خوزستان بوده است . كه اين قاضي كه داراي حسن شهرت بود درحال پيگيري چندين پرونده زمين خواري بوده است .

وزارت خارجه آمريكا با صدور بيانيه اي اخبار مربوط به همكاري بايك گروه ايراني در راستاي براندازي دولت جمهوري اسلامي ايران را رد كرد. به گزارش عصر ايران به نقل از شينهوا در پي اظهارات سخنگوي قوه قضائيه مبني بر حمايت آمريكا از بازداشت شدگان متهم به تلاش براي « براندازي نرم » در ايران وزارت خارجه آمريكا در بيانيه اي با تكذيب اين اتهام اعلام كرد : « وارد كردن هرگونه اتهام به آمريكا درباره همكاري با فرد يا افرادي به منظور سرنگوني دولت ايران بي اساس است » . با اينحال در همين بيانيه وزارت خارجه آمريكا در امور داخلي ايران دخالت كرده و افزوده است : « از دولت ايران درخواست مي كنيم با پايان دادن به سياست بازداشت و دستگيري بي دليل شهروندان خود به بهانه اتهاماتي چون نقض امنيت ملي به قوانين و قواعد بين المللي پايبند بماند. » دكتر جمشيدي سخنگوي قوه قضائيه پيش از اين از انهدام و دستگيري اعضاي چهار نفره يك شبكه براندازي نرم خبر داده و گفته بود : « اين شبكه با بودجه دولت آمريكا در ايران فعاليت مي كرد. »


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.